Livrarea produselor
Compania noastră livrează soluții software personalizate conform cerințelor fiecărui client, asigurând un proces transparent și eficient.
Livrarea produselor software se realizează exclusiv în format digital, prin una sau mai multe dintre următoarele metode, în funcție de specificul proiectului:
Termenul de livrare este stabilit de comun acord cu clientul, conform planului de dezvoltare agreat în etapa inițială a proiectului. După finalizarea procesului de dezvoltare și testare, livrarea se face conform specificațiilor stabilite, iar clientul este notificat în mod oficial despre disponibilitatea produsului.
După livrare, clientul are obligația de a verifica integritatea și funcționalitatea software-ului conform specificațiilor stabilite. Orice problemă tehnică identificată trebuie semnalată în termenul menționat în contract, pentru a putea fi remediată în cadrul garanției oferite.
Pentru asigurarea unei tranziții eficiente, oferim suport tehnic conform termenilor și condițiilor din contract, incluzând ghidare în utilizare, remedierea eventualelor erori și actualizări minore, în funcție de pachetul ales.
Compania noastră livrează soluții software personalizate conform cerințelor fiecărui client, asigurând un proces transparent și eficient.
Livrarea produselor software se realizează exclusiv în format digital, prin una sau mai multe dintre următoarele metode, în funcție de specificul proiectului:
Termenul de livrare este stabilit de comun acord cu clientul, conform planului de dezvoltare agreat în etapa inițială a proiectului. După finalizarea procesului de dezvoltare și testare, livrarea se face conform specificațiilor stabilite, iar clientul este notificat în mod oficial despre disponibilitatea produsului.
După livrare, clientul are obligația de a verifica integritatea și funcționalitatea software-ului conform specificațiilor stabilite. Orice problemă tehnică identificată trebuie semnalată în termenul menționat în contract, pentru a putea fi remediată în cadrul garanției oferite.
Pentru asigurarea unei tranziții eficiente, oferim suport tehnic conform termenilor și condițiilor din contract, incluzând ghidare în utilizare, remedierea eventualelor erori și actualizări minore, în funcție de pachetul ales.
Dacă aveți întrebări suplimentare, nu ezitați să ne contactați!